Flodhäst samling

Flodhäst samling

måndag, februari 08, 2021

Ängel Engla

ängel Engla
                                                                          

En av mina första änglar, den fick inte namn efter någon jag känt, men som jag hört om, en liten flicka som mötte ett monster

Namnet Engla tyckte jag passade så bra på en ängel, ett barn, hon lär nog ha fått små vingar, ett litet änglabarn tänker jag.

De flesta änglar jag gjort har jag skänkt bort till någon. Den här stoppade jag för löst och ville inte repa upp, därför har lilla Engla blivit nerlagd bland andra virkade saker.

Nu ska ängeln Engla komma till en snäll och omtänksam person, tror inte att hon bryr sig om ängeln är hårt eller löst stoppad. 

Vår brevbärare, en omtänksam människa. 

(mönster BautaWitch.com)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar